Przełącznik Nav
Mój koszyk

Najczęstsze pytania

Czy można zwrócić biżuterię z grawerem?

Nie. Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie. Mówi o tym art. 10 ust. 3 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

Dlaczego termin realizacji obrączek jest dłuższy niż innych produktów?

Obrączki są specyficznym produktem, wykonywanym na indywidualne zamówienie. Ich obróbka wiąże się z odpowiednim procesem technologicznym. Dzięki niemu klienci otrzymają produkt o wysokiej trwałości i precyzji wykonania.

Czy cena obrączek dotyczy jednej sztuki czy pary?

Podana cena dotyczy pary obrączek.

Czy w cenach podanych na stronie jest wliczony VAT?

Tak. Wszystkie podane ceny zawierają podatek i są cenami ostatecznymi dla klienta.

Czy można dokonać zakupu w siedzibie firmy?

Nie. HappyGold jest sklepem internetowym, staramy się aby dzięki temu ceny oferowanych towarów były atrakcyjne dla kupującego . Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej.

Czy sprzedawana biżuteria jest objęta gwarancją?

Zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. na produkty obowiązuje 2-letnia gwarancja. Nie dotyczy ona uszkodzeń mechanicznych, które powstaną w wyniku użytkowania produktu lub wskutek zdarzeń losowych.

Czy rozmiar pierścionków lub obrączek wpływa na cenę?

Nie, cena pozostaje bez zmian bez względu na rozmiar ramach dostępnych rozmiarów widocznych w tabeli rozmiarów.

Co zrobić, gdy interesujący mnie produkt został wyprzedany?

Na stronie każdego produktu dostępna jest opcja "Dodaj do listy życzeń". Po jej zaznaczeniu klient zostanie powiadomiony, jak tylko dany produkt ponownie pojawi się w ofercie.

Czy można złożyć zamówienie na jeden kolczyk?

Nie. Sprzedaż kolczyków prowadzona jest w parach.

Zapisz się do newslettera i zdobądź kupon rabatowy 10%