Przełącznik Nav
Mój koszyk

Reklamacje

Na produkty zakupione w naszym sklepie obowiązuje 24-miesięczna gwarancja. Reklamacje dotyczy niezgodności otrzymanego towaru z zamówionym produktem. Niezgodność ta może polegać np. na otrzymaniu uszkodzonej biżuterii, lub innej niż zamawiana. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych, które powstaną w wyniku użytkowania produktu lub wskutek zdarzeń losowych.

By złożyć reklamację, Klient powinien przesłać towar na adres naszego sklepu wraz z wypełnionym oświadczeniem reklamacyjnym. W oświadczeniu należy zawrzeć imię, nazwisko, numer zamówienia, wyszczególnić reklamowane produkty oraz opisać ich niezgodność z zamówieniem.

Sprzedawca ma 14 dni na odniesienie się do zgłoszenia. Jeśli termin ten nie zostanie zachowany, reklamacja zostanie uznana za zasadną. W takim przypadku wadliwy towar zostanie wymieniony na egzemplarz wolny od wad lub wada zostanie usunięta w najszybszym możliwym terminie.

Zapisz się do newslettera i zdobądź kupon rabatowy 10%